ścieżka

p   r   o

dopracuj spójny wygląd Twojej marki

SPRAWDŹ ZAWARTOŚĆ SESJI:

  • czas trwania: ~50 minut

    "Przeprojektuj swoją wyobraźnię."
    - Erik Kessels

    Zaczynamy od nauki i zrozumienia czym właściwie jest identyfikacja wizualna i jak w prosty sposób można zacząć stosować ustalone zasady, które sprawią, że Twoja marka będzie nie tylko wyrazista, ale również spójna.

    Na podstawie tej wiedzy zaczniemy zarysowywać ogólny szkic Twojej własnej identyfikacji wizualnej i określimy Twoje potrzeby w tym zakresie.

    Na koniec otrzymasz zadanie indywidualne, którego efekty omówimy na kolejnym spotkaniu.

    PAKIET BUSINESS: Przed spotkaniem dokonam analizy wizualnej istniejącej już marki Twojego biznesu, której wynikami podzielę się na tym spotkaniu. Ta analiza pomoże nam podjąć istotne decyzje dotyczące podejmowanych dalszych kroków.

  • czas trwania: ~50 minut

    „Piękno to doświadczenie, na którym nie można stracić, można za to zyskać.”
    - Rick Poynor

    Posiadamy już niezbędną wiedzę, mamy zarys tego, co należy stworzyć, więc czas na konkrety! Na tym spotkaniu w nurcie Design Thinking zajmiemy się wspólnym projektowaniem konceptu na kluczowe elementy Twojej identyfikacji wizualnej:

    • odpowiednia KOLORYSTYKA, która nie tylko zaprowadzi wizualny porządek i doda profesjonalizmu, ale również pomoże odzwierciedlić esencję tożsamości Twojej marki,

    • nie tylko treść niesie przekaz, ale również forma, dlatego odpowiednia TYPOGRAFIA jest niezbędna, aby z łatwością podejmować decyzje projektowe,

    • same kolory i fonty nie są w stanie wizualnie oddać Twojej duszy, dlatego zaprojektujemy KEY VISUAL, aby wygląd Twoich treści wyprzedzał Twoją nazwę w rozpoznawalności.

    Na koniec otrzymasz zadanie indywidualne, którego efekty omówimy na kolejnym spotkaniu.

  • czas trwania: ~50 minut

    Opowiem Ci na konkretnych przykładach, w jaki sposób należy dopasować tworzenie treści do swojej osobowości i umiejętności.

    Następnie przystąpimy do opracowania konceptu na trzy rodzaje treści. Materiały, które będziesz mógł:

    • tworzyć z łatwością nawet na własną rękę,

    • regularnie publikować,

    • a przez to sukcesywnie gromadzić wokół siebie ludzi, którzy będą przyciągani wartością, jaką dajesz światu.

    Jak to możliwe? Bo zostaną dopasowane do Twoich umiejętności, osobowości i całej tożsamości marki.

    Na koniec otrzymasz ostatnie zadanie indywidualne, które przypieczętuje całą naszą pracę. A ja w ciągu 7 dni przygotowuję efekt naszej podróży w pięknym i uporządkowanym dokumencie.

    PAKIET BUSINESS: W ciągu 7 dni również przygotuję dla Ciebie koncept strategii wizualnego rebrandingu.

    Gratuluję, to była wspaniała podróż po Twoją duszę.

oparcie merytoryczne:

  • Chris Do - “Pocket Full of Do”,

  • Eric Moore - “Design Thinking Guidebook”,

  • ART DIRECTOR COURSE
    LABA - International Business School
    Course conducted by Rafał Michałek-Czerepak
    Regional Creative Director at Huawei CEE & Nordic,

  • Erik Kessels - “ALE WTOPA! Jak zamieniać błędy w idee oraz inne porady z zakresu owocnego ponoszenia porażek”,

  • David C. Baker - “The Business of Expertise: How Entrepreneurial Experts Convert Insight to Impact + Wealth”,

  • Seth Godin - “This Is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to See”.

CZY NA PEWNO TEGO

POTRZEBUJESZ?

zrób szybki test!

Nie potrzebujesz mojej pomocy, jeśli wizualnie Twoja marka w internecie jest spójna i jesteś w stanie wypisać po jednym z powodów wyboru Twoich:

1. Logo.

2. Kolorów.

3. Fontów.

4. Treści na social media.

5. Innych elementów wizualnych.

A następnie znajdziesz tego bezpośrednie odzwierciedlenie we wszystkich obszarach Twojej marki.
W takiej sytuacji: 
nie potrzebujesz mojej pomocy.

Jednak jeśli nie potrafisz tego zrobić lub nie jesteś z tego zadowolony:

ścieżka pro jest dla Ciebie.

CO ZYSKUJESZ

CO ZYSKUJESZ

Dopracuj wyjątkowy wygląd swojej marki, dzięki serii 3 spotkań w formie 1-na-1 online. Poprzez autorski program Droga, w ramach analitycznego procesu HUMAN-BRAND, w nurcie design thinking.

W pakiecie zawarte są również:

  • nauka podstaw identyfikacji wizualnej,

  • przygotowane wartościowe materiały,

  • koncepcja Twojej identyfikacji wizualnej,

  • kolorystyka marki,

  • zadania indywidualne,

  • stały kontakt i wsparcie między sesjami,

  • typografia marki,

  • key visual - charakterystyczne, powtarzalne elementy wizualne marki,

  • 3 rodzaje kontentu na social media,

  • gwarancja stworzenia koncepcji identyfikacji wizualnej,

  • certyfikat ukończenia,

  • koncepcja strategii wizualnego rebrandingu (pakiet business)*.

UWAGA: wybierając opcję płatności za całą ścieżkę z góry oszczędzasz 15% kwoty, którą zapłacisz rozbijając płatność na osobne spotkania.

cena ścieżki zależy od formy

płatności, rodzaju pakietu i historii

lub darmową konsultację:

DARMOWA KONSULTACJA