ścieżka
branding
ogłoś światu kim jesteś
i zarabiaj bez udawania
SPRAWDŹ ZAWARTOŚĆ SESJI:
-
czas trwania: ~90 minut
Twoja historia ma znaczenie.
Bez niej nie wyruszymy w podróż po Twoją duszę. Dlatego wykorzystamy te 90 minut w pełni, abym mógł Ciebie poznać.
Jestem dla Ciebie, by słuchać i zadawać pytania.
Na koniec otrzymasz zadanie indywidualne, którego efekty omówimy na kolejnym spotkaniu.
PAKIET BUSINESS: Przed spotkaniem dokonam analizy istniejącej już marki Twojego biznesu, której wynikami podzielę się na tym spotkaniu. Ta analiza pomoże nam podjąć istotne decyzje dotyczące podejmowanych dalszych kroków.
ważne: Jeżeli ukończyłeś już ścieżkę tożsamość, to pomijamy to spotkanie i lecimy prosto do drugiego.
-
czas trwania: ~50 minut
"Twoja marka jest tym, co inni mówią o Tobie, gdy nie ma Cię w pobliżu."
- Jeff BezosAby stworzyć dla Ciebie autentyczny i skuteczny brand potrzebujesz najpierw zrozumieć czym jest branding, a czym on nie jest.
Przekażę Ci niezwykle cenną wiedzę, która stoi w opozycji do tego, co słyszysz od guru marketingu. Dlaczego?
Ponieważ nurt tworzenia marki, którego Cię nauczę, opiera się na:
tożsamości,
pomaganiu,
prawdzie,
wspólnocie,
tworzeniu i dawaniu wartości.
Na koniec otrzymasz zadanie indywidualne, którego efekty omówimy na kolejnym spotkaniu.
-
czas trwania: ~50 minut
"Twoja marka nie jest tylko tym, co robisz; ale tym, kim jesteś, jak jesteś postrzegany i jaką wartość wnosisz."
- Chris DoPo etapie nauki przychodzi czas na pracę!
"Komu? Co? Jak? Dlaczego?" Na tym spotkaniu zadamy sobie esencjonalne pytania dotyczące marki i w ramach brandingowego ćwiczenia wylejemy fundamenty, które nadadzą nam konkretną podstawę do dalszych działań.
Na koniec otrzymasz zadanie indywidualne, którego efekty omówimy na kolejnym spotkaniu.
-
czas trwania: ~50 minut
„W świecie pełnym wyborów i konkurencji, musisz się wyróżniać nie po to, aby po prostu przetrwać, ale by dosięgnąć marzeń.”
- Chris DoTym razem skupimy się na stworzeniu konkretnych elementów Twojej marki:
wyróżniająca się nazwa, która będzie wynikała z Twojej tożsamości,
precyzyjna i funkcjonalna rola, która będzie dawać odbiorcy klarowność,
chwytliwe hasło główne, czyli tagline, z którym wszyscy będą kojarzyć właśnie Ciebie.
Na koniec otrzymasz zadanie indywidualne, którego efekty omówimy na kolejnym spotkaniu.
-
czas trwania: ~50 minut
Ludzie nie kupują produktów, tylko dołączają do plemion.
Idąc tym tropem zajmiemy się:
manifestem Twojej odważnej i pięknej misji, która porywa serca,
wydobyciem prawdziwych wartości brandu, z którymi utożsamią się Twoi odbiorcy,
zarysowaniem persony, czyli wyobrazimy sobie kim dokładnie jest Twój odbiorca, czym żyje, czego potrzebuje, jakie są jego problemy
Na koniec otrzymasz zadanie indywidualne, którego efekty omówimy na kolejnym spotkaniu.
-
czas trwania: ~50 minut
„Najważniejsza lekcja, jaką mogę przekazać na temat brand marketingu, brzmi następująco: zdecydowanie, z całą pewnością i na pewno nie masz wystarczająco dużo czasu i pieniędzy, aby zbudować markę dla każdego. Nie możesz. Nie próbuj. Bądź konkretny”.
- Seth GodinTuż przed wielkim finałem czas na ostatnie elementy, które pozwolą Ci skuteczniej komunikować się ze swoim plemieniem/wspólnotą.
dokończymy pracę nad personą odbiorcy, bo to niezwykle ważny element, który może zająć więcej czasu,
zakreślimy obszary działania, czyli tematy/dziedziny/branże, w których będziesz się poruszać (daj się zaskoczyć!),
wydobędziemy Twój wyjątkowy głos - tonality, precyzyjnie oddające atmosferę, którą uwalniasz wokół siebie,
Na koniec otrzymasz zadanie indywidualne, którego efekty omówimy na kolejnym spotkaniu.
-
czas trwania: ~50 minut
„Ludzie nie zakochują się w korporacjach. Oni zakochują się w osobowościach."
- Yo SantosaWielki finał! Korzystając z zasad storytellingowych opowiemy Twoją wciągającą i pełną autentyczności historię dotarcia do tego miejsca.
podzielimy ją na funkcjonalne sekcje,
znajdziemy fragmenty Twojego życia, w których nauczyłeś się czegoś,
poszukamy osób, które dały Ci lekcję lub Cię czegoś nauczyły,
dopilnujemy, aby Twoja historia była osobista, autentyczna, pełna blasków i cieni.
W ten sposób staniesz się protagonistą tego filmu, który widzowie będą chcieli obejrzeć. Bohaterem, z którym się utożsamią, ale przede wszystkim - któremu uwierzą i zaufają.
Na koniec otrzymasz ostatnie zadanie indywidualne, które przypieczętuje całą naszą pracę. A ja w ciągu 7 dni przygotowuję efekt naszej podróży w pięknym i uporządkowanym dokumencie.
PAKIET BUSINESS: W ciągu 7 dni również przygotuję dla Ciebie koncept strategii rebrandingowej.
Gratuluję, to była wspaniała podróż po Twoją duszę.
oparcie merytoryczne:
Chris Do - “Pocket Full of Do”,
Eric Moore - “Design Thinking Guidebook”,
ART DIRECTOR COURSE
LABA - International Business School
Course conducted by Rafał Michałek-Czerepak
Regional Creative Director at Huawei CEE & Nordic,Erik Kessels - “ALE WTOPA! Jak zamieniać błędy w idee oraz inne porady z zakresu owocnego ponoszenia porażek”,
David C. Baker - “The Business of Expertise: How Entrepreneurial Experts Convert Insight to Impact + Wealth”,
Seth Godin - “This Is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to See”.
CZY NA PEWNO TEGO
POTRZEBUJESZ?
zrób szybki test!
Nie potrzebujesz mojej pomocy, jeśli jesteś w stanie w jednym zdaniu opisać:
1. Czym się zajmujesz?
2. Komu pomagasz?
3. W jaki sposób?
4. Dlaczego?
A następnie znajdziesz tego bezpośrednie odzwierciedlenie we wszystkich obszarach Twojej marki.
W takiej sytuacji: nie potrzebujesz mojej pomocy.
Jednak jeśli nie potrafisz tego zrobić lub nie jesteś z tego zadowolony:
ścieżka branding jest dla Ciebie.
CO ZYSKUJESZ
CO ZYSKUJESZ
Stwórz wyjątkową markę, ogłoś światu kim jesteś i zacznij zarabiać bez udawania, dzięki serii 7 spotkań w formie 1-na-1 online. Poprzez autorski program Droga, w ramach analitycznego procesu HUMAN-BRAND, w nurcie design thinking.
W pakiecie zawarte są również:
nauka podstaw brandingu,
przygotowane wartościowe materiały,
połączenie tożsamości z marką,
nazwa marki,
zadania indywidualne,
stały kontakt i wsparcie między sesjami,
rola marki,
tagline,
określenie misji,
stworzenie biogramu,
określenie persony / odbiorcy,
wyznaczenie obszarów działania,
nazwanie wartości,
określenie tonality - Twojego głosu,
gwarancja stworzenia brandingu,
certyfikat ukończenia,
20% zniżki na ścieżkę pro,
koncepcja strategii rebrandingowej (pakiet business)*.
UWAGA: wybierając opcję płatności za całą ścieżkę z góry oszczędzasz 15% kwoty, którą zapłacisz rozbijając płatność na osobne spotkania.